Ser fram emot morgondagen, och helgen!

Nu är det torsdag eftermiddag... slutade halv 5, men sitter kvar en stund på jobbet..
bara varvar ner och går igenom allting som händer i skallen!
Har pratat i telefonen halva dagen känns de som - med Putte som fixar å trixar med banken, med mäklaren om kontraktskrivningen imorgon och så har de ringt massa andra banker som "vill hjälpa" mej till bättre möjligheter vid bolån. Yeah right.. de vill ju bara ha nya kunder att snylta pengar av!
och jag känner att jag pallar inte byta bank igen..
Är nöjd med Swedbank sen jag bytte förra året!

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll..
är jäkligt trött.. men har ändå lust att hitta på nånting och inte bara åka hem. =/
Skulle ha tränat med Joss o Aline, men träning var det sista jag kände för imorse...
typiskt såhär i efterhand.. de hade ju behövts, för att få upp energin igen.
Men men.. en annan dag!

Morgondagen blir spännande...
kl. 9.00 skriver jag på lägenhetskontraktet i Jakobsberg!
Helt galet.. men inflyttningen sker inte förrän i Mars,
så just nu är väl de enda problemet vart jag ska bo under tiden.
Antingen tar jag mitt pick och pack nu i slutet av Januari, och flyttar de till mamma,
 och bor där en månad.
(Om nu hon orkar med mej, haha) 
Eller så har jag kvar allting hos Putte, i flyttkartonger, tills det är dags att flytta.
Vet inte vad som är bäst, för nån!?
Men det visar sig väl anatar jag..! :)

Längtar riktigt mycket till helgen nu..
det känns att den här veckan har varit kaosartad..
inte på jobbet eller så egentligen, men i min skalle..
Jag är helt slutkörd!
Har ingenting planerat i helgen heller.. riktigt skönt!
Ska sova ut, mysa och bara njuta av att vara ledig!! 

    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0