Kär i kärleken...

Har funderat lite på de här med kärlek på sistone...
eller ganska mycket faktiskt! :)
"Kärleken övervinner allt" har jag en träskylt som det står på,
och så tycker jag verkligen att det är!!
Jag personligen är sån som gör allt för kärlek, ingenting får mej att må bättre
~~ Små uppskattningar varje dag, passion, skratt, galenskap, bus, närhet ~~

Jag har så många gånger hört människor prata om att man är "kär i kärleken"
om man blir kär "för fort" på  nytt, efter ett förhållande till exempel.
Vad är de för skitsnack?
Vilka är dom att bestämma vad som är "för fort"?
Vilka är dom att säga vad jag, eller någon annan "behöver" eller "borde" göra?
Vilka är dom att säga att det är för att jag inte vill vara ensam?
Vilka är dom att uttala sig om mej överhuvudtaget!?

Om det är något som får någon att må bra...
varför skulle den personen inte få uppleva det då?
Framtiden är inget man kan förutsäga, hur man vänder och vrider på livet..
Jag tror att sålänge man följer sitt hjärta för stunden, så kommer det att bli bra.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0