Ja må jag leva..!!

Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år!!
Ja visst ska jag leva, ja visst ska jag leva, ja visst ska jag leva uti hundrade år!
(Och SOM jag ska!! :D)
Hipp hipp..
Hurra, hurra, hurra, hurraaaa!!!
Grattis till mig själv på min 24-årsdag idag!

Imorse blev jag väckt på soffan av mamma.
Jag chockvaknade verkligen när jag hörde hennes härliga (!?!?) morgonstämma utifrån köket.
De gråa hårstråna reste sig direkt, rynkorna trängde plötsligt fram i huden och kroppen kändes som en 90-årings när jag försökte hasa mej upp ur soffan. 
(som för övrigt var 80 cm bred, och rymde både mej och en hund på 35 kg =P)
Men Tack älskade Mamsen för att du, trots att jag är 24 år nu, fortfarande masar dej upp och uppvaktar mej med rostad macka och O´boy på sängen =)
>Love you<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0