Flytten närmar sig...

Vilken underbar dag det är idag!
Solen skiner och himlen lyser härligt blå snacka om att man längtar till våren nu!!
Jag är juh en såndär som älskar alla årstider. Men i slutet av alla årstider så längtar jag alltid så sjukt mycket till nästa...

VÅREN - lockar med dess varma strålar från solen, de små knopparna som så starkt tränger sig upp genom jorden, vattnet som börjar rinna i bäckarna när isen smälter...

SOMMAREN - denna härliga värme, brunbrända och fräscha kroppar, svalkande bad, camping, skogspromenader och massa härliga aktiviteter så som fotboll och brännboll.

HÖSTEN - Stora varma koftor, gummistövlar, regn och lite härligt kylig blåst. Löven som dalar ner mot marken i
gula, röda och orange nyanser.

VINTERN - Stora härliga snöflingor som faller utanför fönstret, och färgar marken vit. Ett härligt knarrande ljud under fötterna när man går. Bus och skoj i pulkabacken.
Den härliga julstämningen som kommer krypande i kroppen.
 Skidsemestrar i fjällen, med varm choklad, härligt rosiga kinder efter en dag i backen och after ski.

Jaa, visst är det väl härligt!!
Jag kan inte ens säga vilken årstid som är min favorit...
alla har något fantastiskt med sig..
Men om jag MÅSTE välja, så är det nog våren som tar hem förstaplatsen.
Just för att det är ett så härligt pirr i magen... nästan som att vara nykär! <3


Idag är det torsdag, och helgen närmar sig med stormsteg,
Det här har varit en bra vecka. Den har gått fort.. fast det inte har varit något speciellt.
På lördag går flytten från Ekilla hills till mamma i Sollentuna.
Det känns både bra och konstigt på samma gång.
Mamma är så snäll som låter mej bo hos henne en månad innan det är dags att tillträda min lägenhet.
MIN EGEN!!! :D
Häromdagen köpte jag mina tapeter igen..
de som jag bloggade om i somras för att Putte vägrade ha dom i vardagsrummet, fats jag var helt In Love i dom.
Det slutade med att jag lämnade tillbaka dom, ledsen och bitter. Haha
Men nu fick jag min revansch.. så nu ska dom upp i nya lägenheten! ;)
Det kommer bli kanon!
Håller nedräkningen för fullt.. imorrn är det 5 veckor kvar tills jag får tillträde.
Har kollat alla möbler på IKEA som jag ska köpa.. de känns bra!
Lär hålla på hela den helgen -  sån är jag, vill få klart på en gång. Inte bo i kartonger, eller röra.

Ska fota lgh å lägga upp lite bilder senare...
Puss å kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0