Det går bra nu!!

Japp... jag trodde inte att jag skulle få säga det..
men de går faktiskt, efter omständigheterna, bra nu!
Igår var det min födelsedag.. då fick jag skriva på tillsvidareanställningspapper på jobbet, som gäller från den 1:a februari. Känns skönt!!
Katarina vet att de är lite körigt just nu med bostadsökande o allt, så det underlättade verkligen :)

Sen idag.. helt sjukt, och peppar peppar ta i trä.. (eftersom de inte är helt 100% klart än) så vann jag budgivningen på en lägenhet i jakobsberg :)
har vänt och vridit ut och in på mej själv halva natten å grubblat på hur jag skulle göra.
så chansade jag och la in ett sista bud, och som det ser ut nu så räckte det!!
mäklaren ringde och sa att jag vann..
så om inget drastiskt händer så skriver jag kontrakt på fredag eftermiddag!!
wohoo..
det känns riktigt skumt... har varit så mycket den sista veckan, så har nog inte hajjat de helt o hållet ännu,
men klart de ändå känns skumt.
att packa flyttkartonger och snart vara påväg härifrån... =/

hade en skön pratstund med putte idag..
både om lån, och uppgötelse om möbler... men också om känslorna kring allt de här..
de kändes riktigt bra att prata om det..:)
 
nu ska jag försöka sova
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0