Tack Mamma!

Det här inlägget vill jag tillägna den viktigaste personen i mitt liv:
MIN MAMMA!



Det finns inget viktigare än du!
Jag undrar så många gånger hur du står ut med mej,
hur ditt tålamod alltid räcker till.
Vad jag än gör, och hur jag än krånglar till det,
så vet jag att jag alltid kan vända mej till dej, för stöd och råd.
Du ser mej, du lyssnar, du förstår mej,
men framförallt, du älskar mej
just som jag är!

Ingen är perfekt, och har jag många gånger visat dej mina svagheter,
Men trots mina misstag är du aldrig långsint mamma.
Du förlåter mej alltid!
I slutändan finns du alltid där för ett härligt skratt tillsammans med mej

Man brukar säga att även solen har sina fläckar,
men inte du mamma!
Du har inga fläckar..
för du är du, och du är perfekt just precis så..
.. som Du!

Du har gett mej en barndom, som har format mej till den jag är idag.
Och jag är stolt över de, trots mina brister,
så står jag med en stadig grund under mina fötter.
En stadig grund byggd på kärlek och uppoffran från dej!

Jag kan aldrig med ord beskriva hur mycket du betyder för mej!
Och hur tacksam jag är för allt du har gjort för mej genom åren!
Men så gott det går, vill jag få dej att förstå att jag är dej evigt tacksam
för de förutsättningar och chanser du har gett mej i livet!

Du är min mamma,
min själsfrände
och min bästa vän!

<3 Jag älskar dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0