Min hund är en filmstjärna... :D

Idag har jag varit i studion med min älskade Quila.
Jag har inte lyckats fånga henne på särskillt många bilder,
så jag trodde att hon skulle floppa på det här.
Men ack så fel jag hade!
Hon skötte sig som rena rama filmstjärnan,
som om hon vore uppväxt i kamerans blixtfång...
Hon satte 90%  bilderna, och jag har det riktigt rough att kunna välja ut de 25 bästa!
Men tillslut gick det.
Och jag tror aldrig jag varit så stolt i hela mitt liv!!'

Jag tog en del bilder själv också, men ja floppade totalt.
En vanlig dag hade det sänkt mitt självförtroende i botten,
men vet ni vad?!
Idag rör det mej faktiskt inte i ryggen..
för jag har haft en otrolig dag med mitt hjärta.
Och hon kunde inte ha skött sig bättre... bilderna är fantastiska
och den här dagen har gett mej minnen för livet!

Se och njut av min stjärna;


   





 





Jag älskar dej så det gör ont mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0