Manfred?!, va töntigt...

Hahah, de har vi kört med hela helgen!
Taget från den första "Ice Age'" filmen.
"-Jag heter Sid, jag är en sengångare, vad heter du? -Manfred. -Manfred? Va töntigt!"
Tycker han är så jävla söt Sid asså, han är min idol.
Malle och jag garvar lika mycket varje gång, vi har exakt samma humor.

Helgen har iaf varit super, rätt hård dock.
Var ute i fredags på Garbos, helt oplanerat. Men vi hamnade där för lite partaj och dans, så de va skoj.
Va seg i lördags, och sen vare dags att dra ut på kvällen igen.
Men vi tog oss i skinnet och drog iväg till Bromma Blocks några stycken för lite shopping och käk.
Vi var 5 stycken, men vi hade bara Chrilles skåpbil som tar 2 pers.
Så jag, Malle o Andreas satt i skåpet, jäklar va de gungade o gick. Verktygen där bak skakade som fan,
trodde att något skulle ramla ner i skallen på en. Men vi klarade oss. =) Haha
De bästa var när bilen skakade till, och så hör man Andreas börja asgarva och klämmer fram "jag sket på mej 5 gånger", sen kommer lukten, då sliter han tag i Chrilles jobbmask, och sätter framför ansiktet.
Asså jag garvade så jag grät!! Det såg så jäkla kul ut.
På kvällen var de Garbos som gällde igen. Mötte upp Fanny, Freddan, Sofia o dom.
Kul å se dom igen! :) ´Det var alltför längesen!
Hoppas man får se mer av Fanny sen när jag flyttar till Jakobsberg.

Har hela möbleringen klar, till lägenheten, i skallen.
Har försökt göra en liten skiss på datorn.



Jag lääääängtar!!!
Speciellt efter allt småpysslande sen.
Alla ljuslyktor, mitt fina överkast, tavlor.
Det ska bli såå kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0