Idag slog jag på stort!

Jajjemen!
Ett år har gått sen sist.. då fick jag nått jävla ryck och klippte av mej allt de slitna håret, så att det bara hängde ner strax under öronen.
Jag tyckte att det verkade som en bra idé och tänkte att det är lätt att styla till en lite ruffsigt, sexig look.
Dagen efter när jag vaknade så ångrade jag mej!!
Jag hade inte längre ett långt och tovigt fågelbo i skallen att svära över, för att det inte gick att borsta ut det på morgonen när man, som vanligt, bara har någon minut på sig innan busschauffören stänger dörrarna framför näsan på en, och busschauffören pekar finger och hånflinar när han drar iväg, utan mej!
Ja jösses...
så i exakt ett år så har jag sparat mit kära hår, för att det ska växa ut och bli långt och fint igen..
och växt har det verkligen gjort!
Säkert 1 ½ dm eller så..
Men idag kände jag att det var dags att klippa av topparna igen. Och det känns fräscht nu.
Hon tig iofs en del, men de växer juh snart ut igen :)

Shoppade också 2 par vita tygskor på H&M
jäkla fynd asså.. 99:- spänn för de ena paret och 129:- för de andra.
Då kan man ju slita på skorna med gott samvete!


99:-                                           129:-   


Näe nu blire en powernap.. är så jäkla trött..
nattinatti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0