Härliga helg :)

Söndagsnatten är här, och jag kan inte sova...
Känns som att det är samma visa varje söndag!?
Undrar vad det beror på, om det är ångesten över att måndagen och en ny arbetsvecka närmar sig.
Eller om det är så att man sover för mycket på helgen så att man är "för utvilad" varje söndagskväll,
hur man nu skulle kunna vara det?

Helgen har iaf varit fantastisk!
I fredags var jag hos Denice, tillsammans med Camilla, Adam och Björn.
Det gamla "crewet" som Denice kallar det. Haha.
Det var skoj!
Vi spelade guitarrhero och sjöng massa singstar, vilket gick sådär, då jag lät något som en groda, efter veckans törn med "Streptokocker - grupp G".
Någon ofarlig variant som, som tur var, ine behövde behandlas med penicilin,
och som försvann av sig självt efter 3 dagar.
Men jag kände ändå i fredags att det var läge att låta halsen vila,
och avstod från alkoholen.
Genast började det spekuleras blad herrskapet..
- "Är du sjuk?"
- "Har det hänt nått?"
- "Är du gravid?"

Haha jösses, kan man inte bara få vara nykter en fredagskväll utan att någon drastiskt har hänt?
Eller finns det någon oskriven regel, som jag missat, som säger att "om du ska vara nykter ikväll så ska du också sitta hemma och deppa"?

Jag är iaf nöjd att jag avstod, sov ut i lördags och drog iväg och tränade för första gången på läänge.
Det kändes grymt skönt.. och nu är det verkligen dags att komma igång igen. På riktigt!

I Lördags var det sen fest i sumpan..
Niklas fyllde år i veckan, så vi startade med en hemmafest och drog sen iväg till Garbos,
varpå det var sjukt mycket folk.
Jag lyckades hamna i ett rejält slagsmål me en påtänd eller psyksjuk jävla snubbe, som inte va rädd att spöa på tjejer vil jag lova. Jag fick tokspel, så Malle och Chrille röck in, och drog ner snubben som var typ 2 meter lång, och stor som Goliat himself, på golvet.
De var flyförbannade och slagsmålet var ett faktum.
Jag trodde för en sekund att de skulle slå ihjäl honom på plats.
Vakterna kom som tur var och han åkte ut illa kvickt, de plockade också mej och malle, men vi förklarade vad som hänt och hur de startade och då lät de oss gå in igen.
Något blodiga och skakade, men som tur var gick de bra.
Sjukt vilka människor de finns alltså..
men lyckligtvis gick de bra :)
och vi fortsatte kvällen på dansgolvet!

Söndagen har jag spenderat på tu man hand i Sumpan.
Mycket trevligt i vårvädret måste jag säga!
Lyckades fynda en fin kappa på stadsmissionen för 100 spänn också..
sen blev de chips, dipp och godis till solsidan!
Så batterierna är ordentligt laddade för en ny, och förhoppningsvis frisk, vecka!


Love! <3


Kommentarer
Postat av: Denice

Hahahaha... Ja de e klart att man börjar fundera. Nykter kommer man ju vara tillräckligt när de e dax för knodd. Man skulle nästan kunna tro att du har blivit vuxen och förståndig när du håller på sådär.. Du får inte skrämmas så :) :)

2011-02-08 @ 15:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0