Varför Gud skapade söndagar...

Den här söndagen känns som om den vore världens längsta dag!! Har hunnit med galet mycket :)
Klockan ringde vid 10... kände mej faktiskt rätt utvilad.. upp och hoppa, lite frulle och iväg till träningen vid 11. Halv 1 var träningspasset slut, då cyklade jag till ÖB och handlade... ALLT var typ slut hemma, schampo, balsam, tvättmedel, sköljmedel, tandkräm, lotion, duschtvål.. ja, som sagt.. allt..!
Tur att man har en STOR cykelkorg på nya cykeln, så att allting fick plats! Väl hemma fixade jag sladdarna som hängde ner över diskbänken, och fäste lampan som också hängde helt snett och vint =P Lagade lunch, plockade i diskmaskinen, och sen satte jag igång och målade våra lister som stått halvslipade och jävliga sen renoveringen.. så de var på tiden, 3 lager senare, så målade jag också äntligen min pall som jag ska ha nånstans i vardagsrummet med en blomma på eller så :) blir nog fint hoppas jag!

Ah, ni ser, jag har hunnit med en hel del.. känns skönt! :)
De är precis av den här anledningen Gud skapade söndagarna, för att det ska finnas en hel dag att ägna åt sånt man inte hinner eller har lust med någon annan dag i veckan ;)


Äntligen fina VITA lister runt dörrarna.. lite skillnad från när de var röda och bruna. :)



Har fixat lite blommor till vardagsrumsfönstret också.. hoppas jag kan hålla dem vid liv ett tag nu!
Jag har juh annars en tendens att ha död på allt grönt som kommer in i mitt hem!! :S

Ser fram emot en ny härlig träningsvecka :)
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

2010-09-06 @ 18:47:30
Postat av: nytt försök haha

Åh så fint!

2010-09-06 @ 18:49:02
Postat av: kusin :-)

vad fint ni har, vad duktig du är kusin :-) har ni en bostadsrätt??

2010-09-06 @ 21:27:06
Postat av: Vickan

Tack... ja det är en bostadsrätt :) en 2:a på 61 kvm... så de är najs!

2010-09-06 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0