Underbar lördag på stan med Mamsen <3

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Har helt enkelt inte orkat ta mej tid... =/
I torsdags hände något fantastiskt! Jag, Jenny, Putte & Lasse var på gymmet tillsammans!!!
Haha, kors i taket! Vad hände?
Snacka om en "plötsligt händer det"-upplevelse!!!



Jag å jenny provade på Afro-dansen, vilket var riktigt skoj! :)
Nog för att det var rätt svårt, åtminstone för mej som har en koordinationsförmåga som jag vet itne vad, speciellt när armarna ska med också. Det måste ha sett ganska kul ut.. men de bjuder jag fan på!



Igår var det dags för grönan igen.. trodde jag!
Skulle kolla på Hoffmaestro med tjejerna, men när jag och Joss kom dit var det så sjuuuukt mycket folk utanför grönan så det var fan de värsta jag nånsin sett!!
Köerna sträckte sig långt bort och bestod tyvärr mest av skrikande, halvfulla 16 åringar.
Vi kände att det inte riktigt var värt det.. så vi drog till "Chill" på Medis istället och snackade gamla minnen och planerade för framtiden.
Vi tänker mycket på den dagen, som den första av oss barndomskompisar, blir gravid.
Att samla tjejerna för "ett glas vin" och sen beställa in en cola..
De kommer bli som i sex and the city-filmen när Carrie berättar för tjejerna att hon och Mr Big ska gifta sig, när Charlotte ställer sig upp och skriker. haha! :)
Vi konstaterade också att vi inte är så unga längre.. att bli gravid och planera för framtiden är inte så konstigt! Även om de känns som man fortfarande vore typ 18. =P
Men just nu känns de faktiskt kul att bli äldre..
 ...att ta ett nytt steg i livet som vuxen.
Men såklart så kommer även barnasinnet finnas kvar lääänge!! <3


Dagen idag (lördag) har varit helt underbar! Spenderade den med mamma på tu man hand! 
Vi började med myrorna och nån annan second hand butik i Karlberg..
shoppa shoppa shoppa! :)
hittade jättemycket fint faktiskt..
...en kort jacka, en lång stickad polotröja i fina höstfärger, en skjortklänning och en svart jeanskjol!
och för allt detta betalade jag bara 260 kr!!
Sen promerade vi till drottninggatan där jag handlade en svart t-shirt och en långärmad randig tröja med fickor i fram på indiska. Konstigt att de alltid blir såhär när jag å mamma är på äventyr!
<3

Bilder på klderna kommer här imorgon!

Efter shoppingturen var jag helt slut!! Det var längesen jag var så trött som då!
Men när jag kom hem var jag å Putte bjudna på middag hos Lasse å Jenny.
Trevligt var det! Det bjöds på Cevapcici med bulgur och tzatsiki.
Till efterrätt bakade jagh och Jenny en kladdkaka.. och den som bakar får juh också slicka smeten...

smaskens :D


Nu kom vi precis hem igen.. blir kanske nån film, innan de är läggdags.
Imorrnbitti är de träning, och Putte ska med.
Inte så tokigt med sällskap av sin älskling! <3

Snipp Snapp Snut - så var denna lördag slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0