Trevlig middag me tjejerna idag <3

Jag måste börja med att be om ursäkt till Denice... Jag fick mej en avhyvling av henne idag, efter att ha förstört hennes lunchrast... tydligen är de då hon läser min blogg, och eftersom det inte kom nått inlägg igår, så förstörde det hela hennes dagsrutiner.. Så Förlåt gumman! Det ska inte hända igen! Haha..

Tränade spinning igår tillsammans med Leo, det var skoj att ha lite sällskap igen!
Va länge sen..
Jag är fortfarande lika duktig med kosten.. inga sötsaker, läsk eller annat skit -
bara mat, frukt och grönsaker, och massa vatten!
Motivationen för träningen sitter fortfarande i och jag tycker äntligen att det är kul!! :)
Känns sjukt bra!

Idag har de varit fullt upp, men de har varit en perfekt dag!!
Jobbade 8.15-15, fatta vilken skön tid. Tänk om man alltid fick ha sånna tider. Då skulle man faktiskt ha någpt som kunde kallas "fritid".
Efter jobbet drog jag in till stan och mötte upp Joss och Aline.
Vi åt en lättare middag på Waynes (eller "Vajnes" som mamma säger, haha) vid Odenplan.
och snackade skit och gamla minnen!
Så himla mysigt! Det var alldeles för länge sen, vi är ruggigt dåliga på att  styra upp nått så enkelt som en fika eller middag. =/ De måste vi göra nått åt!

Joss hade en sjukt fin kavaj på sig idag. Skulle också vilja ha en sån, men den var från förra årets kollektion, så den finns säkert inte kvar nånstans :(
Men det blir till att hålla ögonen öppna iaf!

De verkar inte gå at ladda upp bilder nu.. så de får vi ta nån annan gång.

Nu kommer Putte snart hem! Men för mej är det läggdags.. jobba jobba imorrn också..
och så blir det till att prova på "Afrikansk dans" på SATS för första gången, med Jenny. Blir nog skoj!

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0