Tråkig sjukdag hemma...

Måndag morgon vaknade jag med ont i magen och illamående... igårkväll när jag gick å la mej hade illamåendet blivit bättre  (de dök upp efter att jag ätit den där jävla raviolin på burk), och jag kände i stort sett ingeting.. men så kom de tydligen tillbaka under natten, och magen vände sig ut och in. Har sprungit på toa ett antal gånger idag.. så jag bäddade ner mej i sängen med en kopp varm choklad och sex and the city filmen :)
Det kändes skönt.. sen framåt eftermiddagen så somnade jag ett par timmar och när jag vaknade igen så satt illamåendet kvar.. usch, fattar inte va de beror på!?
(Och till alla som antaligen blivit slagen av tanken, så är jag INTE gravid)
Nu har jag iaf fått i mej lite att äta...
Jag skulle ha öppnat på jobbet imorrn men känner att det inte är nån idé att gå där och må illa och behöva springa på toa. Och eftersom jag inte vet vad det är som orsakat det, så tar jag det säkra före det osäkra och låter magen vila imorgon!

Men jag blir så jäkla uttråkad av att vara hemma utan att kunna/orka göra nånting.
Det suger juh stenhårt!
Men när jag hade som tråkigast framför tv:n, så dök det upp en reklam som räddade min dag!

Com Hem´s nya reklamn med den s.k. "OMG-katten".
Haha, jag garvade en bra stund åt den.. han ser helt galen ut!

Så för er som missat den kommer här en länk:

http://www.youtube.com/watch?v=S-g9eDY1qdM


Enjoy! :)

Nu ska jag gå och försöka få mit lite sömn igen, så man vlir av med den här skiten nångång..!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Va söt katten var! Påminner lite om Titzi... :(

Antar att du inte ska träna me mig idag då? :(

Krya på dig!!! PUSS

2010-09-07 @ 09:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0