Snart fredag!

Torsdagskvällen är redan här... klockan är redan 9, och vi har precis käkat middag..
Tossa slog på stort idag, när det var min tur att göra middag.
Så jag föröskte mej på nån mix av kycklingwok och kyckling gryta.
Men när jag var färdig, så var de ganska smaklöst och löst... så Putte fick rycka in och göra det med till en sås och lite med lite mer smak. Så de blidde riktigt bra! =)


Innan...


Efter... :)


Vart å tränat idag också.. spinning... de va skönt. Jenny var med också! Kul! =)
Och veckan har gått så himla fort!

Imorrn kommer bli en grymt kul dag!
Då ska vi in ett helt gäng, jag, Denice, Oscar, Johanna m.fl. på "THE BASEBALLS" på grönan!
Det blir rockabilly för hela slanten kan jag lova! Kommer bli gaalet kul!!

Nu ska jag knalla ner i förrådet en sväng.. plocka upop lite höst kläder... :)
de är dags nu!
Jag är helt såld på att hösten är här nu... träden som börjar tappa sina löv,
den kyliga blåsten, daggen och den friska luften på morgonen.
Det pirrar till i magen lika mycket varje morgon!!
Myyys!!





Hösten får mej att må så himla bra!!



Kommentarer
Postat av: fanny

fan va duktig du är! ja måste också ta tag i min feta kropp!

2010-09-03 @ 09:02:31
URL: http://devetu.blogg.se/
Postat av: mamsen

Äntligen dags för den rosa overallen! ("Tossa" haha)

2010-09-03 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0