Skönt spinningpass!

Sådär.. nu har jag startat denna söndag med ett härligt spinningpass! :)
Putte skulle ha följt med upp och tränat, men bangade i sista sekund imorse =P
Typskt.. men men! det ska icke få påverka mej!
Känner att jag har blivit piggare på senaste tiden, iaf i kroppen.. och de måste ju betyda att träningen ger resultat.
Väntar bara på att det ska börja synas på kroppen också.. hmm.. de lär väl dröja..
Tidigare har man juh fått blicka minst 5 år framåt i tiden! haha!

Idag när jag cyklade upp till gymmet så fick jag en riktigt härlig höstkänsla!
Lite kylig luft, och de röd-gul-gröna träden som har börjat tappa ganska många löv nu, som man ser singlar ner mot marken.. så mysigt!
Häromdagen gick vi till skogen med barnen på jobbet.. så gick vi förbi en trädgård med flera stora äppelträd, som jag inte kunde låta bli att fota.





Tänk om nån månad, när mörkret faller ännu mer. Man kan använda sin dunväst med en stor mysig stickad tröja under..
Vilken tur mamma att vi köpte en så fin hösttröja igår ;) hehe

Nu ska jag hoppa in i duschen.. och sen hoppas på att Putte fixar nån smaskig lunch innan han drar till jobbet!

Lägger upp bilderna från shoppingen igår senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0