Skönt att valveckan är över!

Äääntligen slut på den där skiten...  fyfaan va trött jag är på politik nu!
Alliansen vann - som väntat, Sverigedemokraterna fick mandat - som väntat. När ska Sverige sluta att överraskas av detta? Ni verkar juh lika förvånade som SL att det kommer snö varje år.
Aja, skitsamma, nu är det iaf över. Och säger varken bu eller bä.. Vilka som än vinner, så är det ju sällan bra förändringar man ser i Sverige. Tycker man mest märker av det dåliga ändå.

Har varit dåligt på att blogga i helgen, för att schemat varit fullspeckat.
Så en kort uppdatering från helgen kommer här.

Fredag:
Jag hade Ella, Kalle och Lille Noel över på middag. Sen kikade vi på Idol och åt kladdkaka och bara mös.
Väldigt trevligt.
22.00 kröp jag ner i sängen med en jobbig förkylning som kom krypande.
Sov 11 timmar...

Lördag:
Vaknade ännu mer förkyld och med huvudvärk.
Skippade träningen och tog istället en långprommis med vovven.
Sen hem och börja göra sig iordning för kvällens födelsedagskalas hos Joss och Christian.
Lämnade Quila hos mamma och sen åkte jag med Joss föräldrar, som jag inte träffat på evigheter, från Kärrdal hem till Joss.
De hade en superfin lgh som de lagt ner mycket tid och pengar på. Men de kommer det vara såå värt i slutändan tror jag.
Efter en smaskig middag så var festen igång.. till småtimmarna!
Bilder kommer!
Kl 02.00 var det dags att börja röra sig hemåt.
Tunnelbana och Nattbuss i 1 ½ timme från centralen.. INTE okej!
Hemma halv 4.

Söndag:
Klockan ringer 09.00.. ÅNGEST!!!
10.00 skulle jag möta mamma på Edsbacka marknad.
Lite smått bakis, men när jag väl kravlat sig ur sängen så gick de ganska bra.
Hann inte med bussen..
så satte mej istället på cykeln och trampade iväg.
Sen hade jag en helmysig dag med mamsen på marknaden och på stinsen..
 Och söndagkväll bestod av ostbågar och cola framför valvakan!!




Kommentarer
Postat av: mamsen

HEJA SVERIGE :P

2010-09-20 @ 15:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0