Myskväll hos mamsen igen :)

Shit vilken dag... har hunnit med hur mycket som helst känns de som.. och hela den här helgen har varit helt underbar! :) Lång och alldeles lagom av allting!
Hälften av dagen har ni juh redan hört om..
nu kom jag precis hem från mamma.
hon färgade om mitt hår.. till de bättre.. brunt igen.. kände mej inte riktigt hemma i de där ljusa, som var nästintill guld/orange. Nu är de tillbaka där vi började - nästan..
de är lite ljusare än innan och det var precis de jag var ute efter :)
så jag känner mej nöjd.. och som mej själv igen.

Vi tittade också på "Mamma Mia" filmen!
Mamma hade inte sett den, så det var kul att få berätta för henne vilka platser vi besökte när vi var på Skopelos
Man längtar verkligen tillbaka när man ser det.. känns som om det vore evigheter sen!

Galna Quila alias "Scooby Doo", tog som vanligt upp typ heeela soffan!!


Det här kan juh inte vara hela normalt för en hund.. eller!?
Jisses... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0