Min Dröm-lista...

Min Dröm-lista



Ordningen har ingen betydelse...

1. Ta körtkort
2. Bli hundinstruktör
3. Hoppa fallskärm
4. Flyga luftballong
5. Träna agility
6. Läsa upp min engelska
7. Läsa en spanskakurs igen.
8. Lära mig spela gitarr
9. Åka till Thailand
10. Dansa line-dance på någorlunda hög nivå
11. Gifta mig
12. Skaffa barn och familj
13. Prova på att bo i ett annat land
14. Ha ett landställe
15. Åka till Afrikas djungel
16. Åka till "TigerWorld" i Asien och bli tigerfadder

Det här är bara början på saker som jag skulle vilja uppfylla under min livstid!
De flesta såklart i fortfarande ganska ung ålder, men ändå med något olika prioritet.
Men nu kan jag alltid gå tillbaka och titta vad det är jag strävar efter!
Det kommer säkert att fyllas på eftersom... och förhoppsningsvis bockas av också! :)


Tänkvärt ordspråk...













Kommentarer
Postat av: mamsen

du provar icke på att bo i ett annat land . . . åker icke heller till afrika eller asien . . . märsta är alldeles tillräckligt far away !

2010-09-08 @ 22:10:31
Postat av: lövi

vadå marianne, sess kanske träffar en as-het afrikan o flyttar mitt ut i zahara :D

2010-09-08 @ 23:18:22
URL: http://attasjua.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, ja håller me din mamma Sess, ingen flytt inte! Är det nåt fel på Ekilla Hills?

Däremot är ja oxå sugen på å läsa upp min engelska. Det är kanske nåt vi kan göra tillsamamns? :)

Ja ska nog oxå göra en lista, tack för tipset! :)

2010-09-09 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0