Lite av varje...

Tjolahopp tjolahejj... idag är det lördag! Hur skönt som helst!
För er som undrar om baksmällan är framme, så kan jag tala om att jag har klarat mej riktigt bra!
Med lite käk i magen från donken inatt innan hemgång så slutar det oftast bra.. som idag! :)
Men sov iaf ut imorse.. de behövdes. När jag väl fått upp Putte ur sängen så satte t.o.m. han fart.. jag vek tvätt och rensade min garderob... kors i taket.. nu finns det PLATS ÖVER.. de va inte igår det hände direkt!! =P

Har vart ute och åt lite hoj också, igår innan baseballs så lämnade jag min väska i Oscars bil, så jag å Putte drog en repa dit och hämtade den. Sen släppte han av mej hemma å drog vidare och åkte med Niklas.. så jag ligger ensam hemma nu och bara slappar på soffan. När de kommer tillbaka så blir det käk och sen ska vi bowla i Väsby, med niklas å vonkan. Blir kul att komma ut och göra nått med Putte för en gångs skull.. de är inte så ofta han är ledig såhär på helgerna =/

Har precis laddat upp lite bilder från igår... hittade några misslyckade bilder som jag hade försökt ta när jag låg i bakluckan på en taxibil, när vi skulle ta oss från anchor till patricia, fast vi var en för mycket.. men palla beställa två bilar, så jag offrade mej å la mej bak.. haha! :)


Beslutsångest i valet av skor...                                                  ....resten av outfiten


Adam gör ett försök att äta sockervadd....                         ..... jag lite sliten efter kvällen


Nu är Vonkan här och ska kolla igenom kläderna jag rensat! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper du alla dina fina kläder kusin??

2010-09-04 @ 20:52:20
Postat av: Vickan

Vilket syftar du på? Jackan är från typ HM tror jag, klänningen hittade jag på rean för 75 spänn förra veckan :)

2010-09-05 @ 01:25:30
Postat av: Anonym

alla kläder som du har visat dig i här på bloggen,du vet verkligen vad du passar i , du borde bli mode designer :-)

2010-09-05 @ 12:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0