Lääängtar till fredag!!

Räknar ner dagarna nu tills de ska bli freeedaaag!! :D
För då drar jag och Jenny ner till Norrköping!
Vi ska bo på hotell, shoppa, äta goa middagar, och göra allt de där tjejiga som är så underbart!!
Och på lördagkväll kommer det allra bästa!!



tillsammana med de här hunkarna


Iiiinte så tokigt!!! ;)

Det kommer att bli grymt kul, och jag längtar som bara den! :)
Förhoppningsvis har vi också fått plats på en middag som anordnas innan,
där man kan vinna bättre platser till showen eller backstagebiljetter. Det är också välkommet!


Dagen idag har bara försvunnit.. hängde inte riktigt med i svängarna där!
Jobbade till 15.00. Mötte mamma i Häggvik. shoppade lite!
(För ovanlighetens skull. Haha!)

Jag hittade ett par stövlar... med lagom hög klack, och högt skaft. Grymt läckra!!
300 pengar fick jag betala för dem. Det var det värt.



Hittade också en jättefin jacka till Putte!
Jag har tittat länge på dem, och funderat på att köpa en till honom.
Så nu blidde de av. Hoppas han gillar den bara.
Det måste han göra! Annars jääälar!!!



Han kom just hem och provar den faktiskt i skrivande stund.
Han låter lite skeptisk och går o drar o rycker i den.
Han ska se imorrn om han kan hitta en i butik i en storlek större.
Så typiskt honom! :O
"Jag kommer säkert att använda den, till och från jobbet funkar den juh"
Gullig kommentar liksom...
Ahja, han har en dag på sig att bestämma sig!

Efter shoppingen blev de iaf ett härligt Spinningpass.
Äntligen!
Har inte tränat på hela helgen pga förkylningen jag drog på mej i fredags.
Men den är faktiskt redan borta.. så det blev en riktigt kort en. Tack o lov!


Nu ska jag gå å lösa lite korsord innan de ör dags att snutta kudde! :D
Lååång dag framför mej imorrn!
JObba 8-17.15, sen obligatorisk föreläsning 18-21.
KUUUUUL DE SKA BLI!!!
eller inte...

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Karlar! Suck! . . . fast dom kan ju va helt okej å kolla på . . . så njuuuut på lördag :)

2010-09-22 @ 14:34:13
Postat av: Jempa

Wohoooo, det ska bli SÅÅÅÅ kul i helgen!!! längtar

PUSS!!!

2010-09-22 @ 14:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0