Hälsat på min gamla praktikplats Volvo!

Idag har varit en cp-lång dag! På ett dåligt sätt!
Trodde aldrig dagen på jobbet skulle ta slut, känns inte som jag gjort annat än skällt och tjatat =/
Det enda roliga var att Ella kom förbi med lilla sötnosen Noel igen.. oj va han hade växt..
fasiken va de rycker i äggstockarna asså..

Vi (jag & Putte) blev bjudna till Noels dop i slutet av oktober.. spännande :)


 När jag slutade klockan 6 så drog jag upp till Volvo och hälsade på min gamla praktikplats. Praoade där när jag var 15.. de är 8 år sen.. tiden går så jäkla fort!!! När jag kommer in där så känns de som om det vore igår.. :) saknar det faktiskt! det trodde ni kanske inte om mej, men jag bytte däck, bromsklossar, dörr-rutor och allt möjligt på lastbilarna där. trivdes som fisken i vattnet och tyckte det var hur kul som helst!! önskar man kunde vrida tillbaka tiden :D





Nu ska jag hångla med John Blund...
Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0