Grym helg i Norrköping!

Sorry sorry sorry.. jag har verkligen varit totalt värdelös på att blogga den senaste veckan. Inte okej, men jag har bara inte orkat sen jag kom hem från norrköping.. och där nere fick vi inte igång de där jävla internet!!

Orkar inte berätta om hela veckan som gott, men jag o Jenny hade det iaf superbra nere i Norrköping!
På fredan gick vi ut och tog ett par glas vin.
På lördagsmorgonen var vi uppe med tuppen, för att starta med en rejäl hotellfrukost och sen kl 10 hänga på låset på butikerna i "stan".  Den var inte så stor, men de hade iaf galleria och hela kittet! :D
Och alla som känner mej vet väl att jag (speciellt tillsammans med min <3 mamma <3) älskar att handla second hand!! Så det första vi hittade på shoppinggatan, var en GIGANTISK "myrorna", i 2 våingar.
Där startade vi och jag hade kunnat stanna där huur länge som helst! =)
Men såklart ville vi hinna med resten också, så vi sprang vidare!

Men jag hittade iaf 2 jättefina kavajer och en söt kofta!
Och allt detta för bara 190 kr!
Inte så tokigt eller hur?



Shoppingen var hellyckad, men helgens höjdpunkt var ju såklart...



Showen var helt obeskrivligt bra -
 många härliga låtar, snygga deltagare och dansare, och humor som man inte hittar någon annanstans!!
Hade minst förväntningar på Måns Möller, men han förgyllde verkligen kvällen!!

 



Har rätt lite bilder, för när showen väl började hade Jenny ansvaret för att fota,
och de bilderna har jag inte fått ännu! Men de kommer!! :D

Söndagen var inte lika lyckad.. vi var uppe med tuppen även då för att ta en sista shoppingrunda i staden!!
Frukost 9.30, bråttom bråttom!
Men när vi plötsligt kom på att det är söndag, frågade vi i receptionen på hotellet när butikena öppnar,
och fick 12.00 till svar, sjönk entusiasmen rejält!
vad fan skulle vi göra i 2 timmar?
till slut bestämde vi oss iaf för att ta en höstpromenad längs kanalen, för att se det omtalade "vattenfallet" som jennys familj pratat så mycket om, att vi måste se!!
När vi frågade en man vi mötte på vägen, om hur vi skulle komma till Vattenfallet, så garvade han och sa "vattenfall och vattenfall, de vet jag väl inte, men de liger 200 meter bort"
När vi kom fram, förstod vi varför han garvade...


... behöver jag säga mer?
Haha!


Vill tacka Jenny för att hon gjort den här helgen möjlig!
Hon bjöd nämligen mej på själva showen,
som en liten humörhöjare efter att pappa gick bort i somras!
Så Tack gumman!
Det uppskattar jag verkligen!


<3


Är glad nu, för AIK vann precis över djurgårn på hovet!
Vi är äntligen tillbaka i elitserien!
Och i första derbyt på 8 år, så vinner vi med 5-2!!
Grymt gnaget!





Kommentarer
Postat av: Jempa

Tack själv Sess för en otroligt rolig å galen helg!! Inte sååå tokigt, hihi...

Nu har vi ju infört en ny tradition, nästa år blir det en ny stad att besöka, längtar! :)

PUSS PUSS!

2010-09-30 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0