Grattis mamsen på din dag! <3

Idag är det min älskade mammas födelsedag!
Man skulle kunna tro att hon blir yngre för varje år! ;)
Hon klär sig som en ungdom, och beter sig som en ungdom, och jag gillar´t!!
Skulle aldrig vilja ha någon såndär tråkig mamma som man sett en del exemplar av!
Nej min mamma är den bästaste av bästa! <3

 

Har inte känt mej helt på topp idag, humörmässigt..
nånting är det som hela tiden stör min inre ro,
men jag kan inte riktigt själv sätta fingret på vad det är.
Men jag är inte glad för nånting längre.. eller de låter värsta drastiskt, men just nu känns de så.
Jag känner mej bara bitter och grinig.
Det enda som jag blir glad av, är att shoppa med mamma..
för att mamma står mej så nära,
 och det är som att shoppingen ger nånon slags tröst/ersättning av något annat behov.
Vet inte vad, men det kanske visar sig så småningom..

Imorgon är det iaf fredag, det är skönt!
Jag ska vara hemma hela kvällen imorrn och göra ingenting.
Bara mysa med Quila och ta hand om mej själv. :)






Kommentarer
Postat av: mamsen

TACK . . . och STOOOOOOOOOR KRAAAAAAAM!

2010-09-30 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0