För full för ett fuck...

Fyfaaan va Baseballs var bra!!
Att röra sina höfter på detta sätt borde nästan vara olagligt... Däremot är jag inte jätteimpad av deras nya låtar... ingen som jag fastnade för direkt, utan det var de "gamla klassikerna" som man gungade bäst till!
Sam är bra snyggg... men jag har ändå en liten crush på Basti..
han är sådär oskyldigt söt och sexig!!
Mmm Mmm Mmm!!!


<3


Digger, Sam, Basti

Kvällen har varit riktigt lyckad...
Förutom att Björn lurade mej att dricka "fernet" som shot... inte okej.
Jag trodde det va jäger precis som alla andra fick, så jag svepte, men satan i gatan va äckligt det var!!
Trodde magen skulle vända sig upp och ner!

Finns egentligen mycket att berätta om idag, men jag är så trött så ögonen går i kors!!
Orkar inte skriva mer nu!
Najtus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0