Den perfekta höstdagen!

Ni måste juh hålla med mej om att idag, är det den Perfekta höstdagen!
Den är runt 10 grader varmt/kallt ute... de blåser lite kylig vind så att man får dra jackan om sig ordentligt, men solen skiner och de röd-gul-gröna löven dalar ner mot marken ett efter ett..
Är det bara jag som älskar det?

Igår läste jag i Metro att några meterologer har förutspått att den kommande vintern kommer bli den kallaste på över 1000 år!
Hur säkert de nu är, vet jag inte, men de hade baserat det på golfströmmen som drabbats hårt av oljeläckan i våras, och så var det nått mer.. men jag tror dem faktiskt..
Trots klimatförändringarna så tror jag att vi är påväg tillbaka mot "riktiga" årstider.
Riktigt kalla vintrar och varma somrar! :)
Eller är det bara önsketänkande?
Det kan bara naturen själv svara på!


Det här är vad jag hoppas på!


Men först ska jag börja med att ta vara på denna härliga höstdag
<3


~~Carpe Diem~~

(fånga dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0