De blev ingen träning...

Näe fyfan!! VARFÖR har jag alltid denna otur?
Jag somnade vid 22 tiden igår.. hur skönt som helst, vaknade 2 av att Putte kom hem, halvfull och högljudd :P
haha.. då var jag dundertäppt i näsan! 15 sprut näsdroppar senare kan jag äntligen somna om, och nu vaknade jag kl 9 med huvudvärk och är helt snorig.
Jag övervägde att träna ändå.. men tog i sista sekunden mitt förnuft till fånga och avbokade.
Tänkte ta mej en lång och skön promenad med vovven istället!

Jag som har sett sååå mycket fram emot den här kvällen hos Joss och Chrisitian.
Jag kommer iofs åka dit ändå. Men hoppas att man är pigg och så också.
Så jävla typiskt.. tycker jag alltid blir dålig när det är något riktigt roligt som ska hända. =/

                 

Mina räddningar för att överleva den här dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0