Är nöjd med denna fredagskväll!

Jag har haft en riktigt trevlig och mysig fredagskväll..
Ella, Kalle, Chanel och lille Noel har varit här och ätiy middag, och sen bjöd de på efterrätten - smaskig kladdkaka med vispgrädde. Jisses va mätt jag är nu! Men de vart det värt!
Inte ofta man träffar Ella längre, och framför allt är de inte ofta hon är hemma hos mej. =P
De måste vi bli bättre på :)

Kom  nyss innanför dörren med Quila.. nu har jag slängt på mej morgonrocken och ska faktiskt krypa ner i sängen, och kika på en film eller läsa lite korsord. Vill sova tidigt idag, så att jag är utvilad inför morgondagen.
Då blir de fest hos Joss och Christian. Det ska bli riktigt skoj!! 
Men först på morgonen väntar ett spinningpass, så man gör sig välförtjänt av de där drinkarna på kvällen ;) 

Putte är på nån hyllningskonsert till Queen på Circus, tillsammans med hans farsa Chrille och hans systers pojkvän Niklas. Tror verkligen att han behövde det. Att få vara ledig en hel dag och samtidigt få göra nånting nytt, och göra en riktig grabbkväll av det. :) Han behöver komma ut och upptäcka livet igen!


Har förresten en ny favoritbutik.. som jag såklart var inne och handlade på idag.
En superbra födelsedagspresent till Joss. :)
Butiken heter "Village" och har ALLT man kan drömma om för ett fint och mysigt hem...
Hade jag varit rik hade jag handlat på mej en av varje sak där inne..



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0