Vilken grym jäkla kväll!! :)

Gårdagen var wondeful!! :D
Kalajs hos mamma ett par timmar, med tårta och massa annat smaskigt!
Det blev lite mecka cykel ocskå, för brorsan hade köpt nya däck till mamma, som vi krängde på :)
När syrran och alla drog så åkte jag, mamma och bror ner till S-tuna och käkade på kinan där.
Så mätt som jag var efter det, det borde inte va lagligt!
Jag trodde jag skulle spy hela vägen hem!!
Men väl hemma, hade maten lagt sig på plats i magen, och jag började tagga till inför festen som komma skulle!
Och den blev RIKTIGT lyckad!!
Lagom mycket folk, bra musik och bra stämning!


Kom hem vid 5 imorse, så man är liiite sliten nu!
Lite smått bakis, men det kunde ha varit betydligt värre.
Som tur är hade jag vett nog att sluta dricka vid 2 tiden..
Drack för övrigt en sjuuukt god drink igår, som den snygge bartendern gjorde ordning åt mej.
Vet inte vad den hette bara, men de kan vi lätt ta reda på!

Det var någon slags mjölkdrink, skulle kunna vara en "rosa pantern - i ny version"
Den var iaf rosa, och så la han grädde på toppen, med ett litet rött bär högst upp!
Smaskens!!



Något i den här stilen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0