Sverige-Holland.... fotboll på "lite till" :)

Heejja Holland!!!
Egentligen ligger ju såklart Sverige närmast hjärtat...
Men när det kommer till en sånhär match, där man vet att Holland är överlägsna,
så kan väl bara få njuta av det och hejja på dem! De är ju värda det!
jag menar... 19 raka matcher utan förlust.. det säger en HEL DEL om klassen de spelar i!
Sveriges "nya" landslag är inte mycket att hänga i julgranen...
Och för att inte prata om Zlatan... jag ska inte gå in för djupt på det, för jag blir bara förbannad..
Men jag tycker att han kan lämna landslaget nu... han är en duktig spelare, men de är alldeles för mycket "DIVA" över honom... när de går dåligt för honom personligen på plan, så skiter han i att anstränga sig över huvudtaget.
Trist och respektlöst tycker jag!

Det var längesen jag såg Holland spela nu.
Men satan va mycket snygga spelare de har..
de ser ut som gudar allihopa! :O

Men "Sneijder" är fortfarande stor favorit... <3



.....följd utav


Klaas Jan Huntelaar..

Det är något visst med dessa holländare alltså.. :)
Är riktigt sugen på att åka ner dit i vinter igen... bara ett par dar för lite ombyte av miljö.
För 2 år sen var jag där 3 veckor innan jul.. och det var såå mysigt.
Kanske skulle ta och kontakta Joost igen och se om de finns möjlighet till de??

Jaja, nu är de nattinatti..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0