Ikväll ska jag bara tänka på mej själv!

Vilken underbar start jag fick på dagen imorse..
Det första som hände var att även idag, liksom igår,
så fick jag på mej mina jeans!!
Det låter kanske som något galet att bli glad över...
men för bara ett par veckor sen så fick jag inte igen varken de byxorna jag hade igår, eller de jag hade idag.
Tyckte fettet välde ut från alla håll å kanter..
Mn idag så gick det! :D
Det betyder juh såklart inte att jag plötsligt vore nån Slitz-modell.
Men de visar att tränigen, att jag slutat med småätandet och mina "lycko-piller" ger resultat!
Och det gav mej en galen ego-boost som verkligen kom i rättan tid efter den här pest-veckan som gått!
Som om det inte vore nog, så när jag gick till bussen imorse (kl. var då 07.05) så var det

ute... de är 1:a Oktober.. och det var MINUSgrader inatt.. helt galet.
Men såå mysigt!
Dimman var tjock, frosten låg skimrande över gräsmattorna,
 och på andra sidan vägen kunde man se hur solens strålar precis hade nått fram till hustaken!
Åh va vackert det var! Det pirrade i hela mej då,
och den där inre ron som jag saknat den här veckan, infann sig för en stund!



Jag längtar redan vintern och julen!
Med snö som knakar under tassarna när man går, de gnistrande snöflingorna som dalar ner mot marken!


Dagen idag har varit stressig och kaosartad på jobbet!
Men jag är inte bitter jag inte!

Nu är jag hemma, har precis ätit lite middag, och tänt lite levande ljus!
Tänkte ta en långpromenad med vovvsan om en stund, och sen ska jag ha en kväll
där jag ska ta om det finaste jag har - nämligen mig själv! :)

Jag ska ta en låång varm dusch med levande ljus och härlig musik (som jag kan vråla hur högt jag vill till),
jag ska ha levande ljus i hela lägenheten, jag ska dricka vin, och måla naglarna,
ta ett fotbad, och titta på "Sex and the city - the movie"
 och bara lägga 100% av min koncentration på
~~MEJ~~





Imorrn är schemat fullspeckat..
först en långpromenad me Quila,
(känner att jag måste få uppleva dagens morgonkänsla igen)
kl. 10.30 är de träning, sen hem duscha och göra mej iordning,
vid halv 2 tiden bär det av till mamma för att fira henne, med alla syskon,
och på kvällen är jag bjuden till Leo & Carro här i Märsta, för lite vin och mingel bara!
Blir kanon!


Nu ska jag sätta igång med min myskväll!
Så jag hinner med alla "mysigheter" innan jag slocknar..



Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0