Höstmys i sovrummet..

Oooh... kom just att tänka på att jag beställde varor från Ellos igår..
längtar tills de kommer :D
det är ett nytt överkast till sängen.. känner att jag vill göra om i sovrummet, med färger och så..
så nu ska de bli lite lila inslag! :) svart och lila gör sig riktigt bra ihop! 
och de piggar upp lite i höstmörkret.
 Och så hittade jag en kortärmad polo på rean..
galet fin på bilden.. vi får väl se hur den sitter på mej..
men för 99 spänn är de ju helt klart värt de! :D

"99 spänn är väl inga pengar" - eller hur mamsen? =P





Nu ska jag skutta upp i soffan och titta på idol och fixa naglarna..
och dricka en stoor kopp varm honungsmjölk! <3 smaskens!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Nä va f-n en hundring hit eller dit ..... :)

2010-10-09 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0