Helvetes-veckan är över och helgen är här!

Nu så.. nu börjar det likna nånting igen..
 den här veckan har vart så fullbokad och kaosartad så jag vet inte vad!
Men nu är det äntligen fredag.. wohoo!

vet inte riktigt än vad kvällen ska bestå av.. känner mej lite...
anti-allt om jag ska vara ärlig, men samtidigt vill jag inte bara sitta hemma och låta fredagskvällen gå till spillo..

de börjar kännas riktigt trist att inte ha någon att dela sånna här kvällar med..
visst, man har vänner och familj.
men de är aldrig riktigt samma sak..
de känns.. tomt på nått vis

men jag får väl styra upp något eget fredagsmys..
me nån schysst beck-film kanske? det var länge sen!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Mmmm . . . Persbrandt är ju aldrig fel :)

2010-10-08 @ 17:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0