En underbar helg.. :)

Nu ör helgen snart över igen..
men mycket trevligt står fortfarande på schemat innan det är dags för en ny arbetsvecka.

Fredagen bestod av en härlig hemmakväll, bara jag och Quila.
Var inte på humör för nånting..
 men den dåliga känslan vände och jag var faktiskt nöjd med att bara vara hemma och ta de lugnt!
Gick o la mej tidigt, och sov 11 välbehövliga timmar! :)

Lördagen var också alldeles lagom.
Tanken var att jag skulle dragit med Jocke och massa andra polare på Volbeat konserten.
Men han som skulle släppa in oss, hamnade på sjukan i ett blodsockerfall och blev kvar där.
Så det sket sig i sista sekunden.. så vi drog in till biljardpalatset istället och lirade lite.
Sen mötte vi upp Aline, Micke och heeela gänget på After, i gamla stan. :)
Mycket trevligt faktiskt!! Kvällen/natten avslutades på
"Den gyllene måsen"
(vilket är de nya namnet för McDonald´s)
haha

Idag är de söndag och just nu sitter jag och avnjuter en härlig frukost i soffan!
Ska strax börja klä på mej och göra mej klar för att åka in mot stan.
Ska dansa Linedance idag, för att jag missade passet i onsdags..
bra att de har ett sånt system att man kan ta igen sitt missade pass i någon av de andra nybörjarkurserna :)
så man slipper halka efter! :D

Sen efter dansen, så blir det middag med söta Joss inne i stan :)
De blir mys, och ett riktigt bra avslut på den här helgen..



<3 Kärleken kommer, kärleken går
men vänskapen består... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0