En lååång dag på jobbet!

Shit vilken dag! Vilken sjuukt lång dag!
Imorse öppnade jag på jobbet... 06.50 var jag där,
19.40 nu ikväll gick jag där ifrån... det är nästan 13 timmar senare!!
13 jäkla timmar!
Dagen har bestått av vanligt arbete i barngruppen, sen personalmöte och nu sist föräldramöte.. pust!!
Jag har varit så trött idag så jag knappt kan mitt namn längre,
men de konstiga är att när man kommer hem så kan man inte bara å och lägga sig.
Trots att man svurit på det hela dagen!

Tror det är övertröttheten som satt in nu, för jag har nämligen satt igång och bakat en
"Alfonskaka", gjort tacos, vikt tvätt, satt på en ny tvättmaskin, och plockat undan all skit som låg framme över hela lägenheten. Och hur ofta händer allt det här i kombination med varandra annars liksom? =P
Typ never!!

Men men.. lite kaka kommer sitta fint, som för att fira att
"dagen från helvetet"
som jag döpt den till, äntligen är över! :)


Kommentarer
Postat av: Jempan

Hoppas kakan är god Smulan! Det är du värd efter den långa dagen! Ses imorrn, hoppas ja mår bättre då! Puss

2010-10-05 @ 22:11:35
Postat av: Jempan

Hoppas kakan är god Smulan! Det är du värd efter den långa dagen! Ses imorrn, hoppas ja mår bättre då! Puss

2010-10-05 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0