Uppdatering av bloggen...

Nu är det många som varit på mej om bloggen..
Jag vet att jag varit sinnersjukt dålig på att uppdatera den.. men jag har verkligen inte orkat.
Mycket har hänt de senaste veckorna, och det har tagit all min energi!

Men idag kände jag faktiskt en liten lust att skriva igen..
de blir inget långt innlägg nu.. men ska känna efter de närmsta dagarna så får vi se vad som händer..
Kanske vore bra att få skriva av sig allting igen, men en av anledningarna till att jag inte uppdaterat om allt som hänt är också att jag blir typ deprimerad av min egen blogg, för de känns som jag bara skriver om negativa saker..  och de är inte den bilden jag vill ha av mej själv =/
Men de kanske ger med sig..




Vi hörs snart igen.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0