Måndag igen och pissväder!!

Asså, jag vill inte klaga... jag älskar alla årstider, somamr, höst, vinter och vår..!!
Men DET HÄR... som är utanför fönstret just nu... det spöregnar och dessutom blåser det svinkallt..
det är inte okej.. inte ens jag gillar det! Jag kan absolut acceptera det om man sitter hemma i soffan, inlindad i en filt med varm choklad och bara myser. Men det är inte okej, när man ska stå ute på gården och klä av 12 barn dyngsura kläder!!  Näe fyfaan..!! En kall vinter med mycket snö längtar vi efter nu =)


Igår var jag på bio och såg "Paranormal activity 2".
Det var tamejfan det värsta jag sett i hela mitt liv.
Jag mådde psykiskt dåligt och skakade när jag gick därifrån.
Jag hatar juh sånt där.. jag är så fruktansvärt rädd för mörker, demoner och andar.
Men ändå så älskar jag att se rysare,
det måste vara nån jäkla adrenalinkick man får som man omedvetet trånar efter. 
Men det här vart ett stort misstag..
och jag kommer att skita på mej nästa gång jag 

 

Nu ere back to work!!
Vi hörs
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0