Blev en skön hemmakväll igår...

Skrev igår om ångesten över hur jag skulle göra igårkväll!!
Det slutade med att jag var kvar hemma.. tog en långprommis med vovven och sen kröp jag ner i soffan,
satte på "tomten är far till alla barnen" och tog mej en kopp te.
Somnade såklart på soffan efter typ halva filmen.. runt 12 tiden.
kl 04.03 bankar det på altandörren... quila skäller som en galning och jag blev helt paralyserad!
Jag låg på soffan och vågade inte röra mej...
Putte kom utstormandes från sovrummet och då kändes de lite lugnare.
Det var bara Lasse på fyllan, som hade sett att tv:n stog på och trott att vi var vakna.
haha, men sjukt läskigt ändå.. hade juh kunnat varit vilken idiot som helst. =P
sen sov jag oroligt hela natten.. vaknade till och från, och sista gången jag vaknade, kl 11 imorse, hade jag sjuk huvudvärk och mådde illa.
Kändes precis som om jag vore bakis, men de hade ju varit konstigt utan alkohol.
hehe

Nu är jag precis hemkommen från Sollentuna centrum, där jag shoppat lite och varit på synundersökning för att skaffa mej nya glasögon.
Jag går alltid till



De har riktigt bra utbud på bågar, och riktigt schyssta priser.
Idag beställde jag två olika bågar, till priset av ett par, som ligger på 995 spänn.
Och när man beställde glasögon så får man dessutom synundersökningen för 1 krona istället för 300.
Så om en vecka har jag två par nya glajjor... som optikern rådde mej att verkligen använda på heltid nu. haha
han höll väl på att trilla av stolen när han gjorde syntest på mej, och när jag sa att jag inte använder mmina glasögon. Men jag ska verkligen försöka att bli bättre på det nu! :)

Nu blire en prommis me Quila, sen mmiddag hos Jenny å Lasse <3
Mysmys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0