1:a advent och en suuuperhelg!!

Åh, jag är så himla nöjd med den här helgen!
Den kunde verkligen inte ha blivit bättre!!



I fredag var jag hemma och tog de lugnt och städade
Lugnt och skönt och somnade hyffsat tidigt inför det fullspäckade schemat på lördagen

Lördagen startade med träning, hårfärgning och solning.
Kände mej jättestressad med allt som skulle hinnas med.
Vid 12 tiden kom Denice och vi tog en härlig promenad upp till centrum för att handla.
När vi kom hem igen, fixade vi lunch och jag dammsög.
Så plötsligt insåg jag att allt var klart. och klockan var bara 3.
Vi hade 4 timmar på oss innan tjejerna skulle börja dyka upp..
så vi satte på en film och kröp ner i soffan för att kunna ta oss en liten välförtjänt powernap.
Men de gick inte, för filmen vi såg var "Allt för min syster", ingen av oss hade sett den tidigare
och det var verkligen det  finaste, men samtidigt sorgligaste jag sett på länge.
Den var helt underbar och man fick insikt i hur viktigt det är att inte ta varken varandra eller livet för givet!
Det blev alltså ingen vila till filmen,
 så vi gjorde ett nytt försök inne i sängen, eftersom vi fortfarabde hade väldigt gott om tid.
Men två pladderkvarnar som vi är, så gick de inte..
det var bara tyst 2 sekunder åt gången innan någon av oss kom på något att säga.
Haha... :) men det är väl därför jag älskar henne så mycket
vi är så lika så vi förstår varandra fullt ut! <3

Sen kl 19.00 så var det dags för det efterlängtade partyt som jag längtat efter så länge!
Tjejerna började droppa in och tillslut satt vi alla och väntade förväntansfullt på att säljaren Alex skulle dyka upp..
och de gjorde han.. snygg kille, eller charmig iaf, med glimten i ögat.
de gillar vi!

Låter bilderna prata för sig själva från partyt;

 

 

 





Tack tjejer för att ni kom
och tack Alex för att du ställde upp!
det blev en superlyclad kväll!

orkar inte skriva mer nu...
ögonen går snart i kos på mej!
vi hörs
pussen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0