Välkommen till min nya blogg!

Jag har en blogg!!
Shit va skoj, jag kan verkligen beundra alla som har bloggar, deras förmåga att skriva och bertta om sitt liv för alla, och deras engagemang!

Vi får se hur duktig jag kommer att vara på att uppdatera den här.
Den kommer nog att fungera lite som en dagbok, där alla livets prövningar kan komma att dyka upp!
Like it or leave it! :)


En kort presentation av mej själv;

Jag heter Viktoria, kallas oftast för Vickan eller Sess (Sess hänger kvar från barndomen :))
jag är 23 å, född 1987, i Stenbockens tecken, och är sedan 1 ½ år, bosatt i Märsta.
Jag bor med pojkvännen Patrik (Putte) i en tvåa, på bottenplan med en härlig altan, som jag knappt kan bärga mej från att använda i sommar =) *längta*
Patrik och jag har varit tillsammans 1 år och 8 månader... mitt rekord i förhållanden.. haha!

Jag är uppvuxen i Sollentuna med min mamma, som är den värdefullaste personen i mitt liv
Hon är min bästa vän och mitt stöd i allt! I Augusti tatuerade jag in "Mamma" på min högra skuldra, för att visa henne min upskattning, för allt hon har gjort för mig, och för att hon stått ut med mej i alla år, och format mig till den, fantastiska människa, jag faktiskt är idag! Självklart har jag brister, det har vi alla! Men jag är faktiskt väldigt stolt över den människa jag är idag!
Har mött många som verkar skeptiska till att jag valt att tatuera in just"Mamma",som verkar tycka att det är larvigt, men det är mitt sätt att hedra henne. Tycker att de är finare att visa min uppskattning nu närhon lever och kan se det, än sen när hon är död å ändå inte vet om det, som många andra gör.. :) But that´s just me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0