Skön helg

Söndagkväll och helgen är förbi...
Fredagen var lugn hemma med Tosse som fyllde år, jag kom hem rätt sent efter panikhandlande av present i stinsen. Väl hemma blev de en god grillad middag och ett glas rödtjut, för att sedan rulla över till soffan båda två, där mat-koman tog över totalt. 2 timmar senare sov vi båda, i varsitt hörn, på soffan... haha!

Lördagen länsade jag å Aline butikerna i stan på sommarklänningar, de satt fint med lite shopping, trots att löne den här månaden inte direkt var nån jackpot (pga av en veckas tjänstledighet för att dra till Idre i mars) *suck*
mend de är smällar man får ta när man skjuter på problemen till ett senare tillfälle.


Här kommer två bilder som jag hittade, som jag kände mej direkt träffade av.. haha




tror inte att jag kan beskrivas mer klockrent än såhär...


Lördagkväll bjöd jag å Jenny över lite folk till mej, grannen Marre dök upp med polaren Jesper (!?! tror jag han hette), Leo å Carro, Denice och så kom Lasse såklart ner. Vi grillade, kollade eurovision, spelade buzz m.m.
MYCKET TREVLIGT!! Tack för det allihopa! <3

Idag har vart en heldag av äventyr! Först va jag på skansen med Julia hela dan. Grymt skoj! Trodde inte de skulle ta så långt tid o vara så mycket att se, men vi gjorde 5 timmar där.. :O galet!
Och jag, lyssna noga nu, JAG... som skriker och springer gråtandes iväg om jag ser en "liten" spindel på typ 1 cm, hemma hos oss, jag klappade på en gigantisk spindel på skansen.. "Imse" hette han, och var väl nån decimeter stor. fyfaan va jag é cool!! =)
sen klappade vi också ormen snoddas.. men de va inte så farligt... ormar har jag lättare för.

När jag lämnat Julia hemma i sollentuna, var de bara att vända tillbaka in till stan för att möta upp min älskade mamma som hade shoppat så mycket på loppisen i hornstull så att hon inte kom hem. =P
de blev middag på en thai-restaurang, för att fira <3 Mors-dag<3 innan vi drog oss hemåt... gott men starkt!! 5 liter vatten senare typ!

så har min helg sett ut.. mycket trevligt! och skönt med en vit helg, utan alkohol (jaja, utom de där glaset vin till middagen i fredags, men de va ingenting om man jämför med den senaste månadens bravader!!)
helt slut i både kropp och själ nu.. så nu säger jag godnatt och kryper ner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0