Sjukdag hemma var inte så tokigt ändå

Vilken underbar dag! Solen skiner och min altan är numera mitt absoluta favoritställe...


Var hemma från jobbet idag, för magen min strejkade rejält imorse... den hade vaknat på fel sida kan man väl säga..
Men efter ett par timmars sömn så tog jag mejj upp igen, och plockade lite hemma. Eftersom jag var borta hela helge, å putte hade haft fest här, så var väl inte vårat hem de mest välvårdade. Men nu ser de bättre ut, när husfru Vickan svept runt med dammvippan =D

Har insett en sak senaste halvåret, å de är att man aldrig ska lita på att någon annan göra saker åt dej..
Visst, man kan be om hjälp med saker ibland, men 9 gånger av 10 så blir de iaf inte gjort, o OM de blir de, så är det efter mycket tjat och antagligen ett och annat gräl också.
Så mitt nya motto är; Vill man ha nått gjort, får man fan fixa de själv!!

Nu är det snart dax för körkortsteorin igen, 5:e tisdagen är vi inne på nu. Shit va fort de har gått..
Så nästa tisdag är sista gången, men de känns faktiskt som att jag har lärt mej en hel del :)
de är roligare än jag trodde att de skulle vara, och jag avgudar verkligen Sabina, en av våra teorilärare där uppe, så himla skön brud :) när det är dags att börja köra ska jag boka henne!

Blir en cykeltur i de fina vädert upp till körskolan nu! Wish me luck!!
Pussen                                                                                               

DAGENS ROS GÅR TILL


Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0