projekt - hall

jag är svart överallt!! hela eftermiddagen har gått åt till att slipa och måla om min hatthylla.
köpte den på loppis för 30 spänn :) men Putte gillade den inte, så jag ställde ner den i källaren...
kompromissen blev att vi tillsammans skulle hålla ögonen öppna efter nya hallmöbler, eftersom jag hatar hans hatthylla som suttit uppe hittills.. men så i torsdags när vi kom hem och han skulle hänga av sig, så rasade hans  ihop... HAHAHAHA!! yes, tänkte jag såklart.. =P
som tur va hade jag juh inte gjort mej av med min, så nu har jag målat den svart och imorrn ska den upp på väggen. de goda segrar alltid i slutändan :)
kommer bli grymt, ska köpa små korgar också så man kan få undan lite skit, så som hundbajspåsar till exempel. hur snyggt är de att ha dem framme? =P



ungefär sådär kommer det se ut sen, fast svart hylla med vita korgar!
grymt snyggt tycker jag!! :)

shit, klockan är redan 23.16, ska upp om 6 timmar, öppnar på jobbet imorrn..
måste ta 06.06 bussen, lagom kul liksom =/

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0