all night looong!!

Oh shit!! Vilken jävla helg!
I fredags var det ett jäkla drag i jakan igen.. Jag, Fanny, Gurra, Freddan å Ida firade Fannys åldringsdag! =)

"ser hur dropparna i glaset, rinner ner i fyllehaset, lambo hej lambo hej, tjofadderittan lambo"

haha, studentsångerna gick varma runt bordet =P Hade som vanligt skitkul hela kvällen :) men självklart missade jag sista tåget hem. Fanny var kanonfull och låg nerbäddad, gurra å lovisa somnade i varsitt hörn på soffan, ida hade dragit hem och jag stog å grät på balkongen för att jag inte kom hem. haha, den klassiska fylle gråten, men de gick över och jag insåg att det bara var att gå å lägga sig. Eftersom Gurra slaggade på soffan så  snodde jag hans säng.
Ett par timmar senare vaknar man med pulserande skalle och skakis i hela kroppen. fyfaan! då ångrar man de där sista glasen asså...
Efter lite frulle pallrade jag mej hemåt, eftersom jag skulle stå på en fucking jävla loppmarknad hela dan.
Bittert eftersom solen gassade, så när jag kom dit så ställde jag ut mitt bord på altanen och slog två flugor i en smäll. =) sålde lite grejjer faktiskt, men de va typ inge folk där. synd =/

mamma kom ut till märsta också, haha, hon och loppmarknader asså. det är hennea passion i livet :)
efteråt grillade vi lite och åt god middag i solen på altanen.

Sen var det bara att göra sig iordning för nästa kalajs som var i täby. Alines pojke Micke fyllde 25 här i veckan, så det blev en hejdundrande fest! de bjöds på mat och fika och allt möjligt.
jag hade bestämt mej för att vara nykter efter gårdagens bravader, men vem trodde jag att jag kunde lura?
"bara ett glas vin" blev till ett par glas vin för att sedan urarta med en halv box vin.. IGEN!!!
jag blir så trött!!  men de va riktigt bra fest, som vanligt hos Micke å Aline. Tack för de!
På tal om ingenting så¨firar de 7 år tillsammans i sommar. Hajja, 7 fucking år. :) de är jävligt grymt.

Runt halv 2 tiden drog vi in till Patricia, har inte vart där sen Dacke dog typ. Så det var riktigt skoj!
Träffade en skittrevlig kis där som hette Johan, som jag snackade en hel del med. Han var inget sånt där slusk, som drog bara för att man sa att man har pojkvän. Man kunde föra en helt normal konversation, och bara dansa och ha kul. Sånna människor uppskattar jag verkligen :) som inte kollar snett och undrar vafan man gör där bara för att man inte är singel...
Och så träffade jag jobbarpolaren Anna :D grymt... vilken jävla partypingla!!

idag mår jag faktiskt förvånansvärt bra!! ligger på soffan och har lyssnat på världens åskväder precis.
så himla mysigt <3 snart bär det av med jenny till väsby centrum en stund :)


hejpa hejpa



Grym jävla båt!! Rekomenderas starkt för en säkrad kväll :)




SCHKÅÅÅÅL!!!



Ready to paaaarteeeey!! =)

Kommentarer
Postat av: aline

tack för igår gumman! <3

2010-05-23 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0