Mysig ridtur gjorde min kväll

Åååh jag har varit ute å ridit =) det var inte igår man satt på en häst och skrittade fram i skogarna, det vill jag lova. Hur mysigt som helst!!
Vi pratade om att dra ut "på riktigt" nåndag snart, för nu tog Nilla med sig gamla lilla grå också, som inte pallar så mycket, så för dem blev det bara en promenad, medans jag red bredvid på Party :)
Ända sen jag var liten har jag drömt om att vara ute å rida i skogarna och på stränder... en an drömmarna kan ju kanske uppfyllas snart iaf. Den totala avkopplingen för mej är att vara ute i naturen, om det är på en åker, eller i en skog, på en häst eller med vovven spelar ingen roll. Jag njuter av det hur som helst...!!
Däremot fick man sej ju en känga om hur otränad man är nu! Ljumskarna och arslet är inte å leka med nu asså..
folk kommer tro jag har skitit på mej imorrn.. =P Men det bjuder jag på, det var de värt!

Imorrn börjar man 8.30. SOVMORGON!! behöver inte knalla upp förrän vid 7. Lyx ;)
Stänger iofs på eftermiddan, men vafan, skitsamma.

Ska lägga upp lite kort nu. Kommer lite av varje snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0