Musik är en del av livet och läkningen för själen

Vet ni!? Det är något alldeles särskillt med musik.. det finns oändligt med låtar som man känner igen sig i, och det ger iaf mej, en tröst att veta att man inte är ensam när det är något som känns svårt i livet.

Just nu finner jag tröst i låten "Ave Maria" med Beyoncé, och en viss vers i texten som går såhär;

"Sometimes love can come and pass you by
whiile you´re busy making plans
Suddenly hit you and then you realize
it´s out of your hands, baby you got to understand

You are my heaven on earth,
you are my last my first
and then I hear these voice inside
singing ave Maria"



Är fortfarande jätteglad för förra veckans beställningar, och slöserier av pengar på nätet...
hårförlängning, och en fin klänning.... :)




Haha, jag ser ut som en wannabe... men är sjukt nöjd med klänningen!! :)






Nu kom Tosse min hem från jobbet, men som vanligt så är det ju då istället dags för mig att gå å sova.
Natti natti...


Kommentarer
Postat av: Jakob

Hej Vickan!

Roligt se att du skaffat en blogg. Ska försöka läsa lite då och då!! är rätt dålig på följa bloggar ;)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram Jakob (parkinn)

2010-05-10 @ 08:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0