Gammal kärlek rostar aldrig <3

Ja det är väl så...!? Gammal kärlek rostar aldrig...
Hade inte träffat Denice på huuuur länge som helst. Av en helvetes massa anledningar, som vi inte behöver gå in på.
Men vi har haft vårat, och de är inte första gången. Men när jag nu träffade henne så kändes allt precis som vanligt!
Som den gamla Denice som jag trivs med och som jag älskar som vän..
Hon har gått igenom mycket och jar har absolut inte varit en av hennes stöttepelare, som man kanske borde förvänta sig av en vän. Men min ryggsäck är inte direkt tom på bagage.. så krafterna har inte räckt till att ta hand om mina egna å andras problem. Tyvärr! Ibland önskar man att man orkar allt!
Men jag har ändå haft vetskapen om att en viss Oscar hela tiden har funnits där för henne, och gjort allt som stått i hans makt för att hjälpa henne. En sann vän med ett stort hjärta med andra ord! Det ska han ha cred för! En trognare och ärligare vän än Oscar finns nog inte. Och jag hoppas verkligen att de blir lyckliga ihop nu när de äntligen bestämt sig för att satsa! :) de är de värda båda två! <3

Jag är glad att jag träffade Denice idag, för de var en så skön känsla att se att hon är påväg tillbaka till livet igen!
Har saknat den gamla Denice! Min Denice! :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0