Fredagsmys kan slänga sig i väggen

Underbara dag! Solen skiner idag igen... å jag bara njuter hemma. Innan jag flyttade hit, till "Ekilla Hills" så hatade jag söndagar. De gav mej ångest, man visste att helgen och därmed ledigheten var över, och en ny arbetsvecka står framför en. Det har iofs inte förändrats... men jag har lärt mej att uppskatta söndagar, de är den dagen på hela veckan som de faktiskt är tillåtet att göra absolut INGENTING!! :) åh de är juh galet skönt!! Att bara få varam, utan krav... Så fredagsmys kan slänga sig i väggen. Jag kör numera på söndagsmys!!

Gårdagen var en lång dag, syrran med familj dök upp, så också brorsan och mamma. Så vi hade kalas pöå våran altan. Mysigt var de! Men jäklar va varmt de va! 28 grader i skuggan. Det var verkligen sommarvärme.. Grannarna låg i bikini ute på gräsmattan och solade :) det var bara en pool som fattades =P
sen på eftermiddagen bjöd vi över Jempa å Lasse igen på middag. Börjar bli vardag att äta middag tillsammans med dem nu, så mysigt. Självklart var det grillning som gällde.. samma blir de idag! :) haha
så mycket mat i kylen som måste ätas upp juh!


FLÄSKKARRÉ ÄR MIN PERSONLIGA FAVORIT PÅ GRILLEN


Näe, nu ska jag powernapa en stund, i solstolen, innan middan...
Ikväll blire Avatar på dvd... så jävla grym film!!!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0