Filmen uppfyllde mina förväntningar... and so did Jarrod Smith!! <3



Jahapp.. då satt man här i soffan igen. precis som vilken dag som helst!
Filmen var GRYM, jag garvade så jag nästan grät vid ett antal tillfällen =)
Och det fanns en heel deel hunkar med vill jag lova. satan i gatan, Aidan - gulleplutten från serien, som man hatade carrie för att hon var otrogen mot. Mr Big - som verkar ha mognat och sa en hel rad romantiska repliker som fick iaf mitt hjärta att smälta. För att inte tala om Jarrod Smith, vilken jävla kropp, hans blonda hår, blicken som tränger rakt in i själen på en, och leendet som får guld att smälta som smör i solsken..
Hjärtat bultade, och inte bara hjärtat vill jag lova! Varenda tjej, som var på bion, kommer drömma om någon av dessa män inatt!!

Sex and the city för mej är som terapi!! På riktigt... det finns så mycket jag känner igen mej i, så mycket som berör mej! Man skrattar åt saker som är så typiskt tjejer, typiskt killar, och typiskt förhållanden. Men samtidigt känner man smärta och hat mot det som går fel!
När Carrie drar upp att hon inte vill ha ett förhållande där man, efter 2 års äktenskap, kan tro att de varit gifta i 100 år! När  hon direkt från hjärtat säger till Big att hon saknar "gnistan", saknar allt de de gjorde i början av förhållandet, spännigen ... vem känner inte igen sig i det? Eller är jag ensam om det? =S
Jag vill ha en pojkvän som säger till mej att jag är det vackraste som finns, eller "hon är ingenting mot dej", eller att han inte kan leva utan mej. Jag är tjej, jag vill ha bekräftelse! Jag må va gammeldags eller kalla det vad ni vill...
Men jag säger som Carrie;

<3 I WANT THE DREAM!! <3

Ett sagobröllop, en romantisk förlovning, spänning, äventyr!

Namnet på Carries nya bok, är nog det som berörde mej mest... I do! Do I?


Som sagt, filmen berörde mej mycket och är inte besviken för fem öre!!!
Däremot hade jag högre förväntningar innan och efter filmen. Kanske var jag naiv och trodde att jag skulle få leva "sex and the city-liv" om så bara för en kväll. Men de var verkligen vad jag hade önskat, Mysmiddag me tjejerna vid kanalen i Uppsala innan bion, och ett par drinkar nånstans efteråt, för att diskutera filmen, karaktärerna, möjligheterna, forsättningen och bara vara tjejer för en stund!!
Men tydligen lockade det ingen annan. Synd tycker jag! De är inte ofta man gör sånna här speciella saker tillsammans längre, bara vi tjejer. Tycker man borde ta vara på det lite bättre... men de är bara min åsikt!
Jag är inte bitter jag inte...!!


Kön utanför Spegeln i Uppsala... många förväntansfulla tjejer! :)



Ticket to heaven <3



Jag å Lovi, ready for the trip to heaven! :)



Det här är vad våran "Goodie-bag" innehöll... inte så himla mycket att
hänga i julgranen faktiskt.

Puss å gonatt!


BTW. Fanny, släng dej i väggen med din Joel Kinnaman!!
Här har du en riktig hunk... *dreggel*



Kommentarer
Postat av: fanny

hahahaahah! glöm joel e snyggare!

2010-05-27 @ 11:19:33
URL: http://devetu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja håller me Sess, han e sååå grymt snygg på alla sätt å vis... :P

2010-05-30 @ 12:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0