Favorit i repris jakan...

Jahapp, nyss hemkommen från jakan... skulle juh hem tidigt idag, men slutade såklart likadant som de alltid gör.. sent hemma, å galet trött... De blev som en liten favorit i repris från helgen, dock utan alkoholen för min och Fannys del.. :) skönt! kroppen måste juh vila upp sig nu! Men det blev iaf lite grillning av hamburgare i solen på Freddans farsas balkong. Riktigt najs..

Har haft en riktigt skojjig dag på jobbet också... började 8, mös lite med barnen, fixade ryggsäcken med matsäck o dricka, drog till skogen vid 9, busade, lekte, byggde kojja, gick på tipspromenad m.m., kom tillbaka till förskolan strax innan halv 2, dags för mellis å "kalas" för ett födelsedagsbarn, sen plocka in disken, å sen vare fan hemgång. Förstår inte alls vad Gurra menar när han säger att jag har ett glassar-jobb =P hehe
Fast varje dag kämpar man juh och gör allt för barnens bästa.. och de är inte alltid de lättaste ska gudarna veta.


Igår när jag läste SOLO, så fanns det ett "ORGASM-QUIZ"... självklart fångade de här mitt intresse, och jag lusläste alla frågorna och svaren. Man tror man kan mycket om sex, men sånna här grejjer asså, de hade ja fan inte den blekaste om, visste ni till exempel att kvinnans klitoris är ca 22 cm lång, och att de är en del av den som är G-punkten. Eller att orgasmer tidigare har använts som bot mot hysteri. Sjukt, men ändå förståeligt på nått sätt.
Men den skönaste frågan var ändå;


HUR MÅNGA TJEJER HAR FEJKAT EN ORGASM?
a) 90%
b) 50%
c) 70%

Svar; C, När du får orgasm klappar ditt hjärta fortare, dina pupiller vidgas, din vaginas muskler drar ihop sig,
dina fötter kröker sig och bröstvårtorna styvnar.
Ganska svårt att fejka allt de där faktiskt, men om du fejkat nån gång så gick han säkert på det
- killar är ganska lättlurade..

Jag skrattade för mig själv när jag läste de här för, rätta mej om jag har fel, men jag tror inte att de finns nån
sexuellt aktiv tjej/kvinna som INTE har fejkat en orgasm.. jag menar snälla?
alla har väl dragit hem / mött på ett bottennapp nångång, var man trots hård ansträngning och fantasier om nån snygg hunk, ändå aldrig får till det.. man inser att de är inte mej de är fel på, de är faktiskt dej, men är man någorlunda uppfostrad säger man självklart inte detta rakt ut. Tillslut finns ingen utväg!! Nu kommer fejken, andas intensivare, stöna högre å spänn alla muskler du har, och han är genast nöjd med sin bedrift, väntar en sekund, och sedan kommer han.. säg nån snäll mening i stil med "shit va skönt" eller "fan va bra du va" för att spä på det, medan du egentligen bara tänker "tack o lov att det är över, du kan gå nu, så fixar jag det här själv!"
Inget illa menar grabbar... men nu har iaf alla ni män som läser de här fått en liten hjälp på traven till nästa gång!
Håll utkik efter de äkta orgasm-tecknen! =)

En annan funderare jag fick mej idag, var på grund av en polare (manlig) som vid en diskussion om sex, säger att han inte räknar det som att han haft sex om HAN inte har kommit? Men vafan nu då... så kan man väl inte tänka, utbrister vi båda tjejerna som sitter med vid matbordet!?
han drar ett exempel;  "säg att man har sex i 15 min, de är ju de sista 5 som är sköna, när man är nära, och när man kommer"
Är det verkligen så killar resonerar?
Är det inte ett samlag om man själv inte har kommit? Eller gäller detta bara killar?




Hmm... ja ibland undrar man vad som försigår i det motsatta könets hjärna..!!
Can´t live with them, and you can´t live without them! :)

Natti Natti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0